schlagerspinnning!

Har precis kommit från ett pass med schlagerspinning och det är nog det roligaste passet jag kört på mycket länge. Vi hade en helt underbar instruktör som var helt galen.
Det första han gjorde var att spraya allas hår med glitter så att vi skulle bli schlager. Sedan sa han att det viktigaste i detta pass inte var att träna utan det var att sjunga med så mycket som möjligt och bli riktigt laddade inför schlagerkvällen.  



Jag har nog aldrig sett en sådan energiboll som han var. Och jag har nog aldrig varit så trött efter något pass. Sjunga och spinna tar verkligen kål på en.  Kommer gå runt och sjunga Anna Books låt hela dagen nu är jag rädd för. Jag som hatar schlager!!

ABC , Du är i mina tankar
CDE , Mitt hjärta det bankar
EFG , Du får mig allt för lätt ur balans

 

 


Kommentarer
Postat av: Viccan

Hej:) Nu har jag insett att du har en blogg också, haha;) Hoppas vi kan ses nån gång nu när det snart är påsk:) Kram kram

2010-03-17 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0