E.T. phone home

Har precis kollat på E.T. Det finns nog ingen film som får mig att gråta så mycket som den. Den är så underbart gullig. Kommer inte ihåg när jag så den för första gången men jag lovar att jag grät lika mycket då som jag gjorde nu.



Idag har jag varit fruktansvärt lat, har typ inte gjort något. Inte ens tränat. Så jag har lite dåligt samveta. För den här kuren som vi håller på med nu behöver man typ plugga 24 timmar om dagen för att lära sig allt dom vill att vi ska kunna. Det är jätteintressant men det är ganska mycket jobbiga ord som man bara ska slå in i huvudet och förstå vad de betyder.

Jag vill ha påsk nu så jag kan åka hem ett tag, känner att jag verkligen skulle behöva det. Vill träffa alla underbara kompisar och min familj hemma i småland.

Undra vad som händer i sommar?!. Har ju inte bestämt mig än vad jag ska göra..... Men jag kan inte vara utan ALV och alla härliga människor där så det blir nog troligen en sommar till, ta det lugnt får man göra när man är gammal.:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0