Blommor

Idag var det dax för tenta igen. Det gick inte alls bra men det säger jag ju visserligen varje gång.:) Men detta kändes inte bra, fast jag kom fram till att det inte gör något om jag får omtenta i detta ämne för det är faktiskt riktigt kul att plugga in.

När jag hade kommit hem från skolan så kom det ett blombud till mig med helt underbart vackra blommor. Älskar liljor och älskar saknar andreas!!



Jag har också städat min lägenhet/rum grundligt idag. Från topp till tå. Kan säga att det verkligen behövdes efter att byggarbetarna har varit här i 7 veckor. Men i fredags blev de faktiskt klara och jag har äntligen en egen toalett. Har saknat den så!! Så skönt att äntligen få duscha och verkligen få känna sig ren efteråt.


Kommentarer
Postat av: sandra

oh verkligen fina blommor!

2010-03-09 @ 22:41:07
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/
Postat av: andreas

oj va fina blommorna blev...:) Hoppas du tyckte om dom älskling!!

Men badrummet, kunde dom inte bjuda på en ordentlig dusch?? haha! Sthlm är et u land...:)

2010-03-30 @ 02:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0