stenar stenar och lite fler stenar

Då har jag lärt mig allt om bergarter och mineraler.  Faktiskt ganska intressant, tänk vad mycket man kan få reda på genom att bara kolla på en sten.




Jag började dagen med att ta en joggingtur. Ja detta gjorde jag bara för att jag ville känna mig lika duktig som min syrra som springer flera gånger i veckan och gjorde det även under påskhelgen. Så när hon kommer hem i sommar ska hon minsann få någon att springa med.


Efter skolan med stenseminariet så har jag inte gjort så mycket, kom hem ganska sent så det var bara att byta om till träningskläderna och köra ett kombipass med spinning och core. Imorgon är det en skolfri dag men jag ska vara duktig och bege mig till universitetet och plugga några timmar där tänkte jag. För annars blir det bara att jag sover bort hela dagen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0