Småland!

Tjooohoo!

Idag har man ätit lite mera och fikat med Emelie. Känns lite tråkigt att behöva åka tillbaka till Stockholm redan i morgon. Tiden går alltid så fort när man åker hem, men snart är det dags för sommar och då hinner man nog tröttna på lilla storebro igen.


 Jag skrev för ett tag sedan att jag hade tänkt åka till Tunisien den 6 till den 14 juni men det har blivit ändrade planer igen. Hade ju glömt att jag ska se Kiss den 12 juni. Tråkigt att det inte blir någon resa men att se kiss kommer bli sjukt häftigt, längtar massor till det.

 Har spelat massa spel med familjen idag, har inte gått så jättebra för mig men det betyder väl att man har tur i kärlek?? Eller??J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0