Skulle varit duktig, men nej..

Varit ute flera timmar idag i solen när jag egentligen borde ha pluggat på bergarterna och mineralerna som vi ska ha förhör på nu på fredag. Men det var ju så himla fint väder så jag kunde inte låta bli att gå ut.  Får hoppas att det går bra på fredag i alla fall. Men det är lite mycket i skolan nu, har ett seminarium i morgon, bergarterna på fredag, tenta på lördag och tenta på torsdag nästa vecka. Men sedan blir det nog ganska lugnt ett tag i alla fall. Och då börjar alla utflykter som vi ska göra i denna kurs. Det ska bli spännande men jag måste verkligen skaffa mig ett par gummistövlar först. Men de är ju så dyra och inte alls kul att lägga så mycket pengar på det.



Fick ett mail av Andreas idag där det stod att han landar i Sverige den 28 april kl 18. Hurra!! Han har varit borta i en evighet nu.  Kommer inte ihåg när det var han åkte ut men det är i alla fall mer än två månader sedan tror jag.


Jag har nu också sökt till en ny utbildning, det blev biogeo här i Stockholm som första val och geo i Uppsala som andra. Hoppas jag har gjort rätt nu och att detta kommer bli bra. Känns lite tråkigt att byta nu när man snart har klarat av ett helt år. Men jag tror dessa utbildningar är lite mera det jag vill jobba med och tycker är lite intressantare.


Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår att du valde att vara ute idag istället, riktigt härligt :) Lycka till på fredag och på dina tentor.

2010-04-14 @ 18:44:42
URL: http://myserenade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0