Personlig träning!

Två timmar med personligträning avklarad. Shiit vad jobbigt det var, har nog aldrig varit så död som jag var när jag klev av spinningcykeln.

 Jag kom till träningshallen för att ha en timmes spinning men det slutade med en timmes personlig styrketräning och en timmes ”typ” personlig spinning. Annledningen till detta var att det bara vara jag som kom till det första spinningpasset och då frågade han mig om jag ville ha lite styrketräning så kunde han hjälpa mig. Sedan när vi hade lyft lite vikter och varit väldigt macho så skulle han ha ett annat spinningpass och då så klart så tvingade han med mig. Vi var bara tre på detta pass och det kändes som han körde extra hårt med oss bra för det. Jag citerar honom ”när ni har blodsmack i munnen då kör ni tillräckligt hårt”. Ja jag körde i alla fall tillräckligt hårt kan jag säga. Vi skulle tänka på något som gjorde oss riktigt arga men det gick inte så bra för mig så jag började tänka på corioliseffekten och stratosvulkaner istället. När jag gick ut där ifrån var jag röd som en tomat i ansiktet och folk som känner mig vet att jag blir inte röd i första taget när jag anstränger mig.  


Men det var ganska skönt att få röra lite på sig efter att man haft sin rumpa på en stol hela dagen och pluggat på endogen och exogena processer.  


I morgon ska det komma ett gäng grabbar och besikta mitt badrum så då måste jag tyvärr gå upp tidigt även att jag är ledigt. Men då får man ju i alla fall lite gjort.



Var bara tvungen att lägga upp den här bilden. Jag älskar den. Jag och sara är så fina!! Fast det är nog fotografen som är riktigt bra så det är nog därför. Just det på tal om dig sara hur blir det på lördag??


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo men festen på lördag blir av:) Jag hör av mig till dig på mobilen istället, mycket smidigare!

2010-04-20 @ 22:13:36
URL: http://myserenade.blogg.se/
Postat av: My

haha ni är så små du och sara:)

2010-04-20 @ 22:20:20
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/
Postat av: My

Ja jag ska också till Sara i helgen. Det ska bli roligt tycker jag:)

2010-04-21 @ 18:58:45
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0