Påskmat i massor!!

Idag har det varit strålande sol och våren har verkligen kommit hit till småland. Hoppas att det är lika fint väder i Stockholm när jag åker tillbaka på måndag. Igår träffades det glada gänget för att festa och prata lite gamla minnen innan vi drog vidare till Vimmerbys enda uteställe. Rolig kväll helt enkelt

Idag har jag mest tagit det lugnt och umgåtts med min familj. Har hunnit med två promenader och så har jag gjort en riktigt god påsktårta med massa grädde.

Nu ska vi snart grilla för första gången i år, ska bli riktigt gott. Ja som ni säkert förstår så är det enda jag gjort idag är att äta. Man hinner inte mera än att diska fören det är dags att förbereda för nästa måltid. Men det är så det ska vara när man kommer hem till sina kära föräldrar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var roligt igår :)

Nu har du länken till min blogg också :)

2010-04-03 @ 20:07:12
URL: http://myserenade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0