Mattjuv!

Vem är den där jäkla mattjuven!
Har bott här i snart ett år och det har inte varit några direkta problem innan men nu har det börjat försvinna mat. Vi är tre stycken som har märk att saker är borta från oss. Detta är så himla tråkigt för man börjar ju misstänka varandra nu och det gillar jag inte. Jag vill inte bo här längre,, ge mig en lägenhet någon!!! NU SNÄLLA!!

Sedan är det någon som har tagit alla dörrhandtag i hela lappis. Alltså dörrhandtagen till ytterdörrarna. Så nu får man dra i ett snöre för att kunna öppna dörren. Och de där dörrarna är ganska tunga så man får ont i händerna varje gång. Usch vad jag klagar men jag är så trött på omogna människor.


I morgon är det i alla fall dags för nästa tenta, hoppas det går bra! Har pluggat ganska mycket men det känns ändå inte som jag kan något. Humm typiskt!


Hanna ringde idag också så nu vet jag lite mera om hur sommaren kommer se ut. Jag längtar faktiskt till att börja jobba och cykla in till Astrid Lindgrens Värd varje dag:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till på tentan imorgon :)

2010-04-21 @ 21:36:11
URL: http://myserenade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0