FLYTTA PÅ ER!!

T-centralen ska man verkligen akta sig för på en fredag. Seriöst så höll jag på att bli galen när jag skulle gå från pendeln till tunnelbanan idag klockan halv fem. Det kändes som hela Stockholm skulle med mitt tåg mot Mörby. Det var verkligen bara att hugga sig fram.


Skolan idag var ganska seg. Är inte van att sitta ha föreläsningar i fyra timmar. Tänk när man gick på gymnasiet och hade skola varje dag från kl 8 till 16, hur sjutton orkade man det.? Jaja dagens föreläsningar bestod i alla fall av klimat och exogena processer. Plus ett skrattanfall från mig och Sandras. Jag kunde verkligen inte sluta skratta det var nästan lite jobbigt. Jag kan säga så här att ibland har man alldeles för mycket fantasi.:)


Jag gick lite på stan idag också efter skolan för jag ville hitta något snyggt att köpa. Men nej, inte ens i Stockholm kan man hitta något roligt. Så jag köpte med mig en påse ostbollar och sparade istället mina pengar och åkte hem och kollade på bones istället.


Fick reda på för ett tag sedan att Astrid Lindgrens Värld ska göra sina egna köttbullar!!! Det kan verkligen bli intressant. Ni som har jobbat där förstår nog vad jag menar. Jag menar vem ska ha tid med det, eller så kanske det anställs en speciell köttbullerullare. Eller snarare flera stycken, det är ju inte lite köttbullar som äts på Linas varje dag under högsommaren. Men det är jättebra att man vill göra allt hemlagat och inte köpa massa färdiglagat.  Men jag tycker lite synd som min kära lilla bror som kommer få rulla massa köttbullar i år. Plus allt annat som ska göras på linas kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0