Dumma konservburk stanna!!

Jahopp då var man tillbaka i Stockholm. Den underbara storstaden där alla vill bo, ja utan jag då. Känns lite tomt här när man har vant sig vid att ha 5 andra människor runt sig nu.


Resan hem igår gick faktiskt förvånansvärt bra även om jag inte fick åka kustpilen mellan Vimmerby och linköping utan det blev buss där. Men jag somnade så fort jag fick slå ner rumpan.  Jag sov nästan lika bra på bussen mellan linköping och Stockholm men då satt det tyvärr en tant med en extremt stor kappa av päls som jag blev lite äcklad av.


Idag har jag varit på en föreläsning som stenar och mineraler och imorgon ska jag lära mig att känna igen dem. Det kommer nog bli stenkul:P


Jag var också tvungen att inskaffa lite mat för mina hyllor i kylskåpet och frysen är extremt tomma.  Så då har jag bara en enkel fråga, varför måste alltid påsarna med massa mat i gå i sönder för?? Måste försöka få tag i tygpåsar som jag kan ha med mig istället för jag börjar verkligen tröttna på att springa efter konservburkar som rullar ner för gatan.


Nähepp nu var det dags att städa lite innan man ska sticka och träna lite…



Kommentarer
Postat av: My

Stenkul, där var du allt fyndig, hehe:) Hoppas att du har det bra i stora staden. Det var kul att ses i fredags. Kram

2010-04-07 @ 15:59:52
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0