Andas, andas, andas....

Om mindre än en timme landar Andreas i Sverige. Och just nu är jag ganska nervös, det känns lite som att man ska gå på en första dejt med någon. Men har ont i magen och man kan inte tänka på något förutom det. Första intrycket är ju det viktigaste som ni vet:)


 I helgen så var jag ju då i norrköping och det var jättemysigt. Visserligen var jag lite trött och seg hela kvällen så det slutade med att My, Lasse, Rickard och jag låg i sängen istället och pratade istället för att partaja.


På söndagen sedan så hade vi en lång frukost innan vig drog iväg och åt lunch på ja jag vet inte vad det hete men det var ett ställe som hade hamburgare i alla fall


Orkar inte skriva mera, hoppas alla har det jättebra och får en bra valborg på fredag. Själv drar jag till Uppsala med Emilia och Sandra.


Kommentarer
Postat av: My

Åh se till att pussas riktigt ordentligt nu tjejen:)Det ska jag göra i morgon också tänkte jag. Du får hälsa Andreas också från mig.

2010-04-28 @ 18:06:53
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/
Postat av: My

ja vi har väldigt mycket praktik men inget den här terminen. nästa är det två veckor och sen är det 5 eller 6 veckor de andra terminerna.

2010-04-28 @ 18:18:39
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/
Postat av: sara

Vad roligt att Andreas kommer hem :) Hälsa till honom! Var kul att du kom i lördags, måste definitivt se till att ses någon gång innan sommaren.

2010-04-28 @ 18:23:45
URL: http://myserenade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0